Home sweet home.... - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Anna Vries - WaarBenJij.nu Home sweet home.... - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Anna Vries - WaarBenJij.nu

Home sweet home....

Door: annagoesturkey

Blijf op de hoogte en volg Anna

06 Juni 2011 | Nederland, Grootebroek

Wat een avontuur.. en wat HEERLIJK om weer thuis te zijn.. Maar ik kan natuurlijk mijn blog laten voor wat het is dus ik zal nog even het laatste blogje tikken! :))


'6 uur, ergens hoog in de lucht tussen Istanbul en Hongarije…

Daar zitten we dan, op weg naar huis!!! Gek hor, maar ook wel erg fijn!:) Het was een gigantische top ervaring maar nergens tikt het klokje beter dan thuis ;)!
Afgelopen dagen nog even in Istanbul vertoefd.. Woensdag na aankomst bij de busterminal naar de campus gegaan, stiekem naar boven gesneakt om even bij Ilona te powernappen en te douche.. Daarna met Lies nog gezellig wat gedronken.. Maar toen was het toch echt tijd om afscheid te nemen en zaten we voor we het wisten alweer op de ferry richting Istanbul. In Istanbul aangekomen even ruzie gemaakt met de taximan maar we wisten toch nog zonder opgelicht te worden bij het hostel aan te komen. We waren best moe dus snel iets gegeten en savonds vroeg naar bed.
Donderdag overdag naar Taksim geweest met een canadees en een japanner :p Ik weet serieus hun naam niet meer dus laat ik ze maar gewoon zo noemen. Inge heeft even haar toekomst laten voorspellen bij de koffiediklezers. Savonds uit eten geweest met een groepje van 7.. Naast de Canadees en de Japanner waren er ook 2 uit Australie en een jongen uit Denemarken mee. Super grappig, internationaal etentje. Leuk om te horen om welke redenen iedereen in Istanbul was! Nog een biertje gedronken op het terras bij het hostel en toen te bed… Vrijdag nog wat souvenirs ingeslagen op de grote bazaar en de kruiden bazaar!:) Savonds studenten eten genuttigd en het plan was op tijd te gaan slapen.. We moesten 1 uur alweer op.. Maargoed, ik heb een uurtje geslapen van 7 tot 8 maar was daarna niet meer moe. Dus Inge en ik maar weer uit bed, hebben nog wat gedronken met de jongens.. Uur of 11 toch maar voor 2 uurtjes naar bed.
Anyway, 2 uur snachts richting vliegveld en ondertussen zitten we dus al hoog in de lucht!:) We landen straks op Budapest waar een half uurtje overstap tijd hebben.. Ik denk dat het dan wel begint te kriebelen hor…'

Schreef ik hoog in de lucht.. Ondertussen ben ik alweer 3 dgn thuis. Op schiphol aangekomen had ik nog een blunder die ik je nog wel in het echie vertel :p Door de klapdeuren en waaaaaaaaaaaaaauw!!! Uiteraard stonden Pap, Mam, Loes en Lied te wachten.. Maar daarnaast waren ook Kim, Lau, Fie, Anie, Marloes, Arjan, Erwin, Roel en Martin van de partij met een spandoek.... Gigagaaf gevoel hor, die komen dan gewoon allemaal voor jou... <3 Emotioneel momentje maar ik was dan ook heel blij ! :)))))

Ondertussen is het echte leventje dus weer begonnen. Ik mag vrijdag weer gezellig bij de kaas beginnen en er ligt nog een bergje schoolwerk te wachten!

Iedereen die deze blogs hebben gevolgd: Bedankt voor het lezen en steeds de lieve leuke reacties!!! :):)

Liefs Anna!

Hocakal & Guleee guleee!! :):)

  • 06 Juni 2011 - 22:14

    Kees:

    Welcome back! En dan ook echt weer in de kaas moeten beginnen!!! van de zomer vakantie naar turkije?? :D

  • 07 Juni 2011 - 06:28

    Petra:

    En wat ontzettend fijn dat je zo blij en gelukkig door de gate kwam. Een avontuur zonder kleerscheuren, trauma's, overvallen, vakantieliefde, voetselvergiftiging of andere ziektes of ongelukken. Wij bedanken je voor de prachtige verhalen, je enthousiasme en het "meereizen" op je ontdekkingsreis door Turkije! Anna, welkom thuis!

  • 07 Juni 2011 - 17:48

    Maarten:

    En jij bedankt dat je ons op de hoogte heb gehouden! ;)

  • 07 Juni 2011 - 18:43

    Kell:

    Graag gedaan! Ik hoor morgen graag al je verhalen aan. xxx

  • 08 Juni 2011 - 12:43

    Fie :

    Ik vond je verhalen leuk om te lezen! :D Maar ben blij dat ik je nu weer in het echie spreken kan!! :D Ben blij dat je thuis bent.. nu gaan we lekker feesten deze zomer! xxxxxx

  • 05 December 2011 - 18:10

    Nadia Werring:

    Hallo,
    sorry dat ik zomaar reageer. Maar ik heb jou blog stiekem even gelezen omdat ik ook opzoek ben naar een stage in Turkije voor Pedagogiek. Jou stage spreekt me erg aan en mijn vraag is dan ook, hoe heb jij een stage geregeld in Turkije? Heb jij voor mij een internetsite of gegevens?
    Zou je me dat kunnen emailen naar nadia.werring@gmail.com
    alvast bedankt,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 08 Dec. 2010
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 34108

Voorgaande reizen:

22 Juli 2012 - 12 Augustus 2012

Europe in three weeks :)

17 Februari 2011 - 04 Juni 2011

Internationale stage - Turkije

Landen bezocht: